Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има два вида релета. На старите 145-ци като натиснеш копченцето за нагревателя, то потъва навътре и самият нагревател работи докато е натиснато. Там може да минеш с обикновено реле за 2 лв. На по-новите копчето е само бутонче, не се задържа навътре. При тях релето е с вграден таймер за 20 мин. Може би са ти предлагали такова.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • мисля че управлението е еднакво и релето с таймер може да бъде заменено с обикновено за 2лв.
      ако релето ти е електронно можеш да го свалиш, разглобиш и припоиш всички спойки. най-вероятно за това не работи.
      точка

      Comment


      • С бутонче е. Колата е с вътрешния фейслифт ако има значение. Значи като отида в магазина казвам, че искам автореле с еди къф си ампераж и волтаж? С обикновенното значи просто няма да се изключва само (което за мен не е проблем )? Иначе едно комшийче ми го прави преди две години, но вече му дойде времето за смяна.
        sigpic
        145 1.6ts 16v 97г.

        Comment


        • Ако е само бутонче без задръжка, с обикновено реле няма да остава включено, а ще работи само докато си натиснал бутончето. Това е проблема.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • имам спомен че ставаше с обикновено реле. вземи с 4 крака 40 или 50 ампера. ако не стане ще си имаш резерва.
            дори за пробата можеш да свалиш някое друго от таблото и да го забодеш на подгрева. не рискуваш нищо.
            точка

            Comment


            • Ааа схванах най-сетне. Мерси за информацията колеги
              sigpic
              145 1.6ts 16v 97г.

              Comment


              • Отново проблем . На предната лява гума 3те болта са с развалена резба. Мисля, че и отвътре е развалена резбата. Главината ли трябва да сменя освен болтовете?
                sigpic
                145 1.6ts 16v 97г.

                Comment


                • Първоначално публикувано от roshaf Покажи съобщение
                  Отново проблем . На предната лява гума 3те болта са с развалена резба. Мисля, че и отвътре е развалена резбата. Главината ли трябва да сменя освен болтовете?
                  ако си наистина сигурен ,че е прецакана резбата на 3 болта ( как стават тея неща?!?!?! ) 1вото нещо след следващото ти потегляне с колата е да смениш главина !

                  Оптави ли нещата с релето ?
                  Стана ли с обикновено ?

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
                    ако си наистина сигурен ,че е прецакана резбата на 3 болта ( как стават тея неща?!?!?! ) 1вото нещо след следващото ти потегляне с колата е да смениш главина !

                    Оптави ли нещата с релето ?
                    Стана ли с обикновено ?
                    Нямах време да стигна до релето.
                    Гумата беше спаднала и реших да сложа резервната. Три от болтовете развих адски
                    трудно. След като ги свалих видях, че резбата на единият е развалена почти до средата, а на другите два в началото. До колкото видях в тъмното с фенера, ми се стори така!
                    Това най-вероятно е станало след интервенцията с пистолета на гумаджиите последният път.
                    Утре посветло ще огледам какво е положението и ще пиша пак.
                    Заслужава ли си да правя резбата и нови болтове, или направо трябва да купувам нова главина ? Трябва ли да сменям и лагера ?
                    sigpic
                    145 1.6ts 16v 97г.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от roshaf Покажи съобщение
                      Нямах време да стигна до релето.
                      Гумата беше спаднала и реших да сложа резервната. Три от болтовете развих адски
                      трудно. След като ги свалих видях, че резбата на единият е развалена почти до средата, а на другите два в началото. До колкото видях в тъмното с фенера, ми се стори така!
                      Това най-вероятно е станало след интервенцията с пистолета на гумаджиите последният път.
                      Утре посветло ще огледам какво е положението и ще пиша пак.
                      Заслужава ли си да правя резбата и нови болтове, или направо трябва да купувам нова главина ? Трябва ли да сменям и лагера ?
                      Вземи си първо нови болтове и пробвай как ще се навият. Има вероятност резбата на главината да не е пострадала много и да минеш метър.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • Така е,и нека някой които има подходящия медчик да мине първо резбата и след това ако не нови болтове то поне здрави и след това внимателно завиване всеки път.А относно случката ти това е станало именно при гумаджията защото никои от тях или поне голяма част не захващат лекичко болтовете на ръка няколко врътки а направо ръгат със пистолета болтовете,а пък после ние им берем пишман гумаджийската работа.Аз го имах същия случаи само че със предно дясно колело,и затова сега като ходя на гумаджия преди да почне да твори предупреждавам.
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • Здравейте колеги, искам да попитам някой има ли идея съединител комплект от Фиат Стило 1.9 16В - 140 коня, дали може да стане на моета кола от подписа 1.9ЖТД? Съединителя е Валео-оригинал с номер 791298, опитах се да намеря инфо но не успях , благодаря ви предварително!
                          92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                          95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                          90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                          00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                            Здравейте колеги, искам да попитам някой има ли идея съединител комплект от Фиат Стило 1.9 16В - 140 коня, дали може да стане на моета кола от подписа 1.9ЖТД? Съединителя е Валео-оригинал с номер 791298, опитах се да намеря инфо но не успях , благодаря ви предварително!
                            Такъв номер не намирам, но ако питаш за тоя съединител, не няма да стане за твоята кола
                            http://prodavalnik.com/ferodov-priti...-05g-i28561681
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              Такъв номер не намирам, но ако питаш за тоя съединител, не няма да стане за твоята кола
                              http://prodavalnik.com/ferodov-priti...-05g-i28561681
                              Благодаря за инфото, иначе на някой ако му върши работа, съединителя бил читав(според собственика) просто някакъв семеринг бил изпуснал и омаслил съединителя в следствие на това той започнал да приплъзва, сега е почистен и според някакъв майстор имал доста хляб в него!

                              ПП: Колега ти имаш ЛС
                              92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                              95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                              90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                              00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                              Comment


                              • И четирите болта са пострадали. Как може да има такова нехайство при положение, че от това което правят зависи живота на човек, нищо че не е толкова сложно поставянето на джанта . Таа личи си че има останала някаква резба. В смисал затъпена е ( а в една от дупките в началото почти няма никой). Ще я мина с медчик с размера на болта и ще пробвам със здрав да видим кво ще стане.
                                Edit: В английски форум четох, че дори и да се прокара старата резба, при следващото сваляне на джантата ще падне. Вярно ли е?
                                Last edited by roshaf; d.m.y г., 13:08.
                                sigpic
                                145 1.6ts 16v 97г.

                                Comment

                                Working...
                                X